EnglishFrancaisItalianoSrpskiBulgarian

VYBAVENÍ ZUBNÍ KLINIKY PRAGUE CITY DENTAL

Zubní klinika Prague City Dental je vybavena nejmodernější technikou a know-how, které jsou v současné době ve špičkové zubní medicíně k dispozici. Klinika je vybavena technikou od společností Planmeca a KaVo, které představují v současné absolutní špičku v oblasti dentální techniky. To vše za účelem poskytování špičkové úrovně našich služeb bez nepříjemných pocitů a bolesti, za účelem maximálního zpříjemnění takové věci, kterou je návštěva zubní ordinace. Na této stránce vám představíme pouze to nejzajímavější z dentální techniky, co je vám – našim zákazníkům – k dispozici.

HealOzone - léčba zubů bez vrtání

Prague City Dental nabízí svým pacientům možnost ošetření zubního kazu unikátní technologií, bez nutnosti jakýchkoliv nepříjemných injekcí, vrtání, bolesti či strachu. Technologie HealOzone® dokáže vytvořit kolem napadeného zubu přímo v ústech pacienta vakuum, ve kterém se zubní kaz pomocí ozónové terapie zcela deaktivuje, a pomocí řízené remineralizace pak dojde k obnově normální struktury zubu. Řada kazů se pak nemusí opravovat vůbec, nebo je drobný defekt pouze zalit kompozitní pryskyřicí a zaleštěn, aniž by zůstal viditelný.
Tato revoluční metoda je vhodná i pro zastavení hlubokých a rozsáhlých kazů v průběhu jejich ošetření, čímž se minimalizují rizika obnovení kazu nebo napadení zubního nervu. Ozón dokáže léčit zubní kazy nejen u dospělých, ale i u dětí, ať už v mléčném chrupu, nebo v nejrizikovějším období prořezávání stálých zubů. Před vlastní terapií jsou zuby scanovány metodou laserové fluorescence, takže je možné odhalit i takové kazy, které zůstávají při běžném vyšetření nepovšimnuty, a často nejsou viditelné ani na rentgenovém snímku. Technologii HealOzone® je možno využít i k léčbě nemocí měkkých tkání, jako jsou afty, herpes, akné a infekční koutky. i když tato terapie patří k těm nákladnějším, představuje preventivní ošetření zubů ozónem spolu s dentální hygienou nejúčinnější zbraně, jaké má vyspělá stomatologie k dispozici.

DiagnoDent

Vyšetření zubů intraorálním scannerem metodou laserové fluorescence technologií DiagnoDent® umožňuje nalezení kazů už v období jejich vzniku. Pouze asi třicet procent kazů, které na Vašich zubech již existují, lze odhalit pomocí klasického vyšetření zubním lékařem pomocí sondy a zrcátka. Dalších třicet procent v ústech neviditelných kazů, které nemusí způsobovat žádné obtíže, lze zjistit při pravidelném rentgenologickém vyšetření. Stále ale zbývá ještě velké množství kazů (také cca 30%), které se kvůli své velikosti či lokalizaci nedají zjistit ani rentgenologicky. Ještě donedávna jsme proti nim byli bezmocní a nezbývalo než čekat, dokud se kaz nerozroste a neprojeví se klinicky nebo na RTG snímku. Teď už je to jiné. Pomocí přístroje DiagnoDent® lze nalézt i tyto kazy a spolu s revoluční metodou ošetření zubu Healozone® můžeme tyto kazy léčit bez potřeby injekcí, vrtání a bolesti. Objektivně je potřeba říci, že ani touto metodou se nedá na 100% zjistit všechny kazy zubů, některé nejmenší zůstávají pro svou lokalizaci neviditelné i pro tuto vyspělou techniku. Maximální úspěšnosti záchytu lze proto dosáhnout pouze kombinací pravidelného vyšetření Diagnodentem® spolu s rentgenovým vyšetřením digitálních panoramatických a tzv. bite-wing snímků při standardním postupu 1x ročně, u pacientů s vyšší kazivostí i častěji ( 1x za 3 - 6 měsíců). Tento systém diagnostických vyšetření Vám však zaručuje, že jste udělali maximum pro to, aby žádný, ani malý kaz nebyl přehlédnut.

ProMax RTG

Rentgen nejmodernější generace ProMax umožňuje během několika vteřin pořídit rentgenový panoramatický snímek, který umožňuje odhalit jakékoliv, byť i skryté, vady chrupu nebo dásní. Rentgenový přístroj ProMax využívá minimální hladinu RTG záření, jeho užívání je z hlediska pacienta pohodlné ,bezpečné a jednoduché.

BeeFill

Kauter

Kauter (elektrokoagulační nůž) je tepelný stomatochirurgický nástroj pro odstranění tkáně s následným zaškvařením cévních výstupů, což snižuje krvácení. Použití kauteru je běžné po extrakci zubu u osob se zvýšenou krvácivostí (nedostatkem krevních destiček) a dále často tam, kde se chce lékař vyhnout šití či další sanaci krvácející rány.

Implamed

Pentamix

Vector

Pokud již došlo k napadení zubů paradentózou, a kolem zubů se vytvořily parodontální kapsy, jsme schopni je léčit přístrojem VECTOR®, který je vůbec prvním bezkontaktním přístrojem na léčbu paradentózy. Tenoučká sonda se zavádí přímo mezi zub a nemocnou dáseň a pomocí rozkmitání tekutiny nebo leštících médií v tomto prostoru se šetrně leští povrch zubu. To umožňuje hojení přilehlé dásně a její připojení k zubu pomocí nově vzniklé epiteliální výstelky.
VECTOR je novým systémem ultrazvukových přístrojů, který jako příčinný ošetřovací systém eliminuje bakterie způsobující onemocnění, stejně jako plak, konkrementy a endotoxiny. Používá různé tvary nástrojů z rozličných materiálů a suspenze s leštícím a brusným účinkem. Přídavné sady nástrojů rozšiřují použití systému Vector také do jiných oborů stomatologie, jako je profylaxe a ošetření zubního kazu. Nástroje jsou vytvořeny podle minimálně invazivních kritérií. Systém Vector byl navržen tak, aby uživatelům tohoto přístroje přinesl možnost léčby parodontitidy, periimplantitidy a k čistění zubů i mikroinvazivní preparaci, speciální systematika ošetřování zároveň dovoluje vysokou časovou hospodárnost.

Diodový laser

Naše zubní klinika - zubní ordinace Prague CIty Dental v rámci rozšiřování služeb přichází s novým přístrojem - diodovým laserem. Je určen pro odstraňování pigmentových név, fibromů, papilomů, hemangiomů, leukoplakie, epulidů, semilních teratomů, pyogenních granulomů atd... Zeptejte se na možnosti ošetření!

Nobel Biocare, Airflow, MTWO Gold, bezbolestné injekce, Kofferdam, barevné plomby po děti..

.

RYCHLÁ NAVIGACE - SLUŽBY:

.

Icon® - zubní kazy bez vrtání

Estetická stomatologie

Zubní implantáty
Dentální hygiena
Záchovná stomatologie
Protetika
Bělení zubů
Ortodoncie (rovnátka)